close
دانلود آهنگ جدید
طراحی ارگونومی صندلی برای کاربران ویلچر

روشل

طراحی ارگونومی صندلی برای کاربران ویلچر

مکان های دفتر امروز طراحی شده اند تا به همان اندازه که ممکن است ارگونومی باشد. حتی پس از ساعت ها روی یک میز، شما می توانید بلند شوید، پاها را بچرخانید و پشت خود را آرام کنید. صرف یک روز تمام در واقع همان موقعیت تنگ شده یک گمانه بسیار خسته کننده است.

به ویژه افراد با استفاده از ویلچر  مشکلی برای مجبور بودن به مدت زمان طولانی در همان موقع قرار دارند. نتیجه آن می تواند درد، ناهنجاری ها و زخم های دهانی (یا زخم ها) باشد. راجر Hochstrasser، مهندس و ارگونستر، بنیانگذار شرکت "r رفتن" می خواست به بهبود این وضعیت کمک کند. او ایده خود را برای صندلی رمان جدید به برنارد وایس، مهندس Empa با همکاری تیم Hochstrasser که قبلا با موفقیت کار کرده بود، برداشت. صندلی جدید به منظور ارتقاء ارگونومی ویلچر  در نظر گرفته شده و در نتیجه صرف هزینه درمان اضافی.

ظرف مدت 18 ماه Empa و "R" تکمیل توسعه صندلی ابتکاری و ساخت اولین نمونه اولیه در پروژه ای بود که توسط کمسیون فن آوری و نوآوری کنفدراسیون سوئیس تامین می شد. پوسته جدید صندلی دارای پشتی شانه ساخته شده از دنده ها و مفصل های متحرک است که طراحی شده برای مطابقت با خطوط خلوت کاربر. بسته به نسخه، پشت صندلی می تواند تا 22 درجه به جلو و 40 درجه به عقب کشیده شده و صندلی نیز می تواند با 30 درجه خوب در هر جهت به صورت افقی چرخانده شود. به همین دلیل کاربر ویلچر  به شدت تشویق می شود تغییر موقعیت خود را تغییر دهد، در نتیجه موقعیت نقطه های فشار را تغییر می دهد، زیرا اندازه گیری ها با فشار کف روی صندلی نشان داده شده اند.

محققان موسسه انرژی و تحرک دانشگاه علوم کاربردی برن مفهوم درایو و کنسول کنترل را توسعه داده اند که اجازه می دهد تا ergotherapist برنامه ریزی های حرکتی عقب را به طوری که موقعیت نشسته کاربر ویلچر  به طور مطلوب تغییر می کند. "با وجود این، اگر کسی هرگز نباید احساس ناراحتی کند، می تواند تنظیمات خود را در هر زمان به تناسب نیازهای فردی خود تنظیم کند." یک نکته بسیار کاربردی این است که پشت صندلی با همان 24 باتری در حال چرخش ویلچر است.

امپا امپا نخواهد بود اگر به توسعه جدید آزمون جامع عملی داده نشود، در این مورد به دلایل شخصی. کاربران تست از وزن های مختلف ویلچر  را با صندلی های نوآورانه خود در مسیر مسیر ماسه، رمپ های بالا و پایین و بیش از سنگ های سنگین و جاده های سنگین ریختند. سفر جاده ای در Tixi-Taxi، خدمات حمل و نقل برای افراد معلول، با تعداد زیادی از منحنی شامل، به ارزیابی بارهای قرار داده شده در پشت صندلی. تمام تست ها به رضایت کامل Hochstrasser و Weiss رسیده است.

آزمایشات بالینی برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده است. این نشان می دهد که آیا داده های فشار بهبود یافته که در آزمایشگاه اندازه گیری می شوند، در واقع منجر به بهبود در سلامتی و سلامت کاربران ویلچر  می شود و اینکه آیا صندلی های نوآورانه توسط افرادی که طراحی شده اند، پذیرش کامل را دریافت می کنند.

منبع ترجمه

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها